Aloha!

My name is Heather Brown and I am an artist on the North Shore of Oahu. You can see my art at www.heatherbrownart.com

Mahalo!

Wednesday, May 8, 2019

Heather Brown Surf Art Official Authorized Galleries and Retail Stores 2019

Aloha!
Did you know that you can find out all of the AUTHORIZED places to see and purchase my art on my website right here:
It has come to my attention that there may be my art in some other stores here in Waikiki and in Osaka that are not authorized dealers of my art and that art has not been paid for. I strongly urge you to only support businesses that are listed on my website in the USA and in Japan, Also In Japan, you can contact the Greenroom Galleries to purchase wholesale as they are our official distributor for Japan. Mahalo and Aloha!!

For the artists out there, be careful who you do business with and make sure you are getting paid before its too late!

アロハ!
あなたが私のウェブサイトで私のアートを見て購入するためにあなたがここに許可された場所の全てを見つけることができるということをあなたは知っていました:
私のアートの正規販売店ではない、ワイキキや大阪のいくつかの他の店で私のアートがあるかもしれないこと、そしてアートの代金が払われていないことが私の注意を喚起しました。 私のウェブサイトに掲載されているビジネスは、米国と日本でのみサポートすることを強くお勧めします。また、日本では、グリーンルームギャラリーに連絡して卸売を購入することもできます。 マハロとアロハ!

modern surf art by heather brown
Heather Brown Surf Art Authorized Retail Dealers

No comments:

Post a Comment